wtorek, 26 listopada 2013

Coconut Macaroons / Kokosanki

Krótko. Trochę szukam pracy. ale tylko trochę, kończę jeszcze wcześniejsze projekty i nie jestem dostępna od zaraz.
Jutro mam 3 rozmowy kwalifikacyjne. Raczej po rozmowie telefonicznej nie jestem do końca zainteresowana, ale mam jutro trochę czasu to pójdę, to może być przydatne doświadczenie.






Składniki na 14 dużych kokosanek:
  • 2 jajka
  • 140 g cukru pudru
  • 200 g wiórek kokosowych
Białka ubić na sztywno, na koniec ubijania dodać cukier, żółtka i dalej ubijać. Wsypać wiórki kokosowe i wymieszać. Na natłuszczoną blachę wykładać łyżką masę kokosową (można też np. lepić z niej kule, ja wykładałam gałkownicą do lodów).

Piec ok. 15 minut w temperaturze 180'C. Do momentu aż nabiorą złotawego koloru. 
Po upieczeniu można polać czekoladą.




Ja do cukru pudru dodałam jeszcze łyżkę maki ziemniaczanej i szczyptę soli (sól wyciąga wilgoć). 
Ja układałam małą łyżeczką i na koniec zwilżonymi rękami formowałam ciasteczka.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.