niedziela, 1 września 2013

Włoski (boski) Bakłażan



Niespodziewanie tata kupił dziś bakłażany, nie czekając długo i z nieopisaną radością (bo warzywa psiankowe uwielbiam) rozejrzałam się po kuchni, zebrałam co miałam i zrobiłam obiad. Wyszedł doskonale. Mieszanka przypraw włoskich to mój ulubiony smak. Mniam. To danie nazwę Boski "Włoski bakłażan". A co akurat miałam w kuchni, a własnie to:


Włoski Bakłażan


Składniki:
  • 1 bakłażan
  • 0,5kg mielonego fileta z kurczaka
  • 1 jajko
  • 3 łyżki stołowe bułki tartej i mleko do jej namoczenia
  • przyprawy włoskie(suszone pomidory, bazylia, czosnek) - ja mam mieszanki gotowe :)
  • pomidor
  • ser żółty


    Bakłażana umyłam, przecięłam, wydrążyłam środek. Następnie przygotowałam nadzienie: zmieniłam pierś z kurczaka, dodałam sól, pieprz, suszone pomidory (malutkie kawałki), czosnek suszony, bazylię suszoną, jedno jajko, trochę bułki tartej namoczonej w mleku.
      Wydrążonego bakłażanka nadziałam mięsnym farszem, przykryłam to plastrami pomidora, posypałam bazylią (świeżą) i posypałam serem.
Wyszło pięknie, smacznie, egzotycznie i przede wszytskim bardzo aromatycznie.
Polecam. :)
  _____________________________________________________________________________





1 komentarz:

  1. Ale super pomysł, będę obserwować co tam sobie pichcisz, jak patrzę na Twoje desery to mnie aż zazdrość zżera, że potrafisz robić takie cuda :D

    Kasia hostessa ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.