poniedziałek, 9 czerwca 2014

Fresh lemon mint water - miętowa lemoniada



U mnie upał. Idealna w takie dni jest woda z cytryna, miętą i lodem. Ewentualnie dla słodyczowców z miodem jeszcze. Ja mięte mam na balkonie, bo lubię miec do niej stały dostęp. Właśnie! Pewnie już więdnie, idę ja zaraz podlac!

Polecam to picie!


To będzie mój najgorszy tydzień w tym roku. Ale jak już się skończy to będzie już tylko miło, spokojnie  i przyjemnie. 

Będę spała mało i źle bo w stresie. Całe dnie będę spędzała w pracy. Wieczorami będę znowu pracowac, bo mam duzo do zrobienia. Ale jak skończe wszystkie projekty i zobowiązania, to nadejdzie weekend i nastanie czas odpoczynku, błogostanu i wypłaty. 


Pozdrawiam gorąco a nawet upalnie, Edytka




1 komentarz:

  1. trzymam kciuki za wszystko!pozdrawiam!

    Dla pocieszenia dodam, że teraz tez mam straszny młyn:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.