niedziela, 5 października 2014

Pieczywo chrupkie z łososiem - Deseczki

Witam Was! Żeby nikt nie pomysłał, że zrezygnowałam z bloga dodam dzisiaj krótki, ale przesmaczny przespis na łatwą przekąskę/kolację/śniadanie.

Wracam jak tylko moje życie trochę zwolni. 

Mój K. mówi na pieczywo chrupkie - deseczki. Zrobiłam mu kiedyś, albo pokazałam jak robię sobie ten smakołyk i mu się spodobało, teraz często robimy "deseczki". 



Co będzie nam potrzebne:

  • deseczki = pieczywo chrupkie, np Wasa
  • Serek twarogowy, np Almette
  • Łosoś wędzony, surowy
  • koperek
  • opcjonalnie Kiełki, ja polecam kiełki cebuli bo są ostre, takie wyraziste w smaku, 
Przepis? 
Banalny, smarujemy deseczki serkiem, układamy kawałki łososia posypujemy koperkiem i ew. układamy kiełki. Jemy!














1 komentarz:

  1. I have been surfing online more than three hours today, yet I
    never found any interesting article like yours. It's pretty worth enough for me.

    Personally, if all website owners and bloggers made good content as you did, the web will
    be much more useful than ever before.

    My weblog :: Look At This

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...