czwartek, 8 maja 2014

Przyszła sobie do mnie paczka - czyli moje nowości kosmetyczne




Paczka przyszła z YVES ROCHER - uwielbiam tę firmę. Od tak, ale sprawdze czy wszytskie kosmetyki są zgodne z opisem.
Jakiś czas temu kupiłam w promocji lakiery Flormar, miałam juz wcześniej jakis lakier tej firmy, bo mają sporo kolorów. Odpowiadają mi ich lakiery do paznokci, szybko schną, dobrze się nakładają i mają sporą gamę kolorów. Jak pomaluję nimi paznokcie to porobię zdjęcia i dokładniej opisze wrażenia.




Kupiłam też pomadkę ochronną... No nic specjalnego, chyba nie pomogła moim ustom.







Dostałam próbkę kremu Bepanthen, wiem że do dla dzieci, ew. dla mam. Ale dostałam go do stosowania na przesuszone dłonie. Działa! Rewelacja :). Nakładam do na noc, jak maskę na dłonie. 

A co najważniejsze dostałam w prezencie Scrub i Lotion Olive Tree Spa Clinic Manicure Spa Tangerine. Rewelacja! Nosiłam się z zamiarem kupna, a dostałam w prezencie. Moje dłonie sa ostatnio z bardzo słabej kondycji i takie profesjonalne produkty kosmetyczne bardzo mi sie przydały.



Więcej informacji o scrubie Olive Tree.Oraz więcej produktów, testowałam w pracy już wiele kosmetyków tej firmy, są profesjonalne i naprawde godne polecenia. Kliknij po więcej. Oprócz peelingów i balsamów do rąk i stóp, są te bardzo dobre oliwki do okolic paznokci.



Na zdjęciu jest też sówka, spodziewajcie się tutoriala. Pokażę jak łatwo można ją ulepic. 

Zaczynam też przygotowywac wpis o kosmetykach, z których korzystałam w marcu albo teraz w kwietniu... I chętnie bym to wszystko co obiecuję zrobiła już... ale ciągle brakuje mi czasu.




Pozdrawiam serdecznie, 
Edyśka!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.