niedziela, 8 lutego 2015

Ciastka owsiane. Super fit.

Mój  hit ostatniego miesiąca -  trzy składnikowe ciasteczka owsiane. 




Składniki:

  • 50g płatków owsianych (drobnych)
  • 1 dojrzały banan (im bardziej dojrzały, tym słodsze będą ciasteczka)
  • 50g żurawiny suszonej


Przygotowanie:


  1. Rozgnieść banana w misce (obranego oczywiście!). Wsypać do miski żurawinę z płatkami owsianymi. Wymieszać.
  2. Piekarnik nagrzać do 180°C (grzałka góra-dół). Blachę do pieczenia wyłożyć papierem.
    Nakładać łyżką mieszankę bananową, formując okrągłe kształty. Wyrównać górę. Moje ciasteczka były wysokie na około 5 mm.
  3. Piec na złoty kolor około 8-12 minut (w zależności od grubości ciasteczek). Ostudzić na kratce.

Ciasteczka owsiane przechowywane w szczelnym pojemniku zachowają świeżość przez ok. tydzień.





Przypominam o Rozdaniu u mnie klik.



Na moim blogu już kilka razy pisałam o ciastkach owsianych bo bardzo je lubię i chętnie próbuję nowe przepisy.Dzisiejszy przepis jest najlepszy, ale zapraszam do zapoznania się z poprzednimi.


1Oatmeal cookies 





2. Dietetic biscuits 





3. Ciasta owsiane 





Przypominam o Rozdaniu u mnie klik.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.